maandag 3 februari 2014

Favorieten Januari

Vandaag ga ik het hebben over mijn favorieten. Op internet is dit een heel ding, elke maand laten mensen hun favorieten zien van de afgelopen maand. Ik ga vandaag mijn favorieten van Januari laten zien.

De allereerste favoriet van januari is deze stapel pannekoekjes. Helemaal zelf gemaakt. Binnenkort zal ik hier een recept over plaatsen. Ze zijn heeeerlijk!

De tweede favoriet is Dramione. Dit is een fictief koppel uit de Harry Potter-serie: Draco en Hermelien. Als je dit woord googled kom je enorm veel foto's tegen van deze twee karakters. Echt geweldig, er ging een hele nieuwe wereld voor me open toen ik Dramione ontdekte.

De derde favoriet van januari is mijn nieuwe telefoon. Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een HTC Desire 601. Een enorme koelkast maar ondanks dat is het toch een prettige telefoon. De batterij gaat enorm lang mee.

Mijn vierde favoriet is Miley Cyrus en haar nieuwe liedje Adore You. Ik vind Miley echt een toffe meid, ze doet wat ze zelf wil en met haar werk kan dit ook gewoon. En er zijn genoeg andere artiesten die precies hetzelfde laten zien van zichzelf, ik snap niet zo goed waarom Miley alle kritiek over zich heen krijgt. Ik vind de clip niet heel geweldig maar het liedje wel. Prachtig.

De vijfde is de Primark. Ik ga niet vaak winkelen maar als ik het doe sla ik direct een enorme slag bij de Primark. Deze winkel heeft werkelijk alles op het gebied van kleding. De kleding is goedkoop en gaat behoorlijk lang mee. Zeker sinds deze winkel in Eindhoven geopend is, is het gemakkelijk om even snel binnen te wippen en rond te neuzen.

Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten