donderdag 10 juli 2014

Dear July

Ik ben een geweldig concept tegengekomen!
Het heet: letters to july.
Ik heb het vandaag pas ontdekt dus ik weet er nog niet alles van. Maar het gaat over een meisje, en zij schrijft letters naar de maand.
Dit heeft ze volgens mij vorig jaar ook al gedaan. Op youtube maakt ze korte video's van 1 minuut lang, waarbij ze haar brieven inspreekt en er allemaal achtergrondbeelden bij zet. Ik vond het erg inspirerend. Ondanks dat ze niet haar hele leven op internet zet, laat ze toch duidelijk haar emoties zien.
Hier is haar allereerste video.
Het lijkt me geweldig om ook ooit zoiets te maken! Ik ben altijd vrij onzeker over mijn accent (als echte Brabander ben ik trots op mijn accent, maar het is absoluut niet ABN).
Misschien moet ik maar eens uit mijn comfortzone stappen en alsnog zoiets maken. Niet geschoten is altijd mis, toch?


Xxxjes, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten